Zobacz również

Jak obniżyć koszty druku w firmie?

Jak obniżyć koszty druku w firmie?

Najnowsze opinie o firmach:

Ceny przyjazne dla portfela, doskonałe produkty.
Michał
Drukarnia CreativePartner Sp. z o.o. oferuje bardzo szeroki zakres usług. Jestem zadowolony, przyjazne ceny wydruków i przede wszystkim rzeczo...
Krzysiek
Każdemu polecam tą firmę, miła obsługa w sklepie firmowym, duży wybór tonerów i tuszy.
Basia
Wszystko super, duży plus za szybką wysyłkę tonera.
Sylwia
wizytkowki i ulotki doszly na czas! polecam!
~kingaew
W naszym biurze od dawna używamy zamienników, są dużo tańsze w zakupie i nie mają w ogóle wpływu na jakość wydruku.
Janusz
świetny artykułl!
Ania
Firma DMD Tonery sprawdziła mi się już kilka lat temu i do dzisiaj często korzystam z jej usług.
Ilona
Drukarnia DPA oferuje bardzo duży zakres usług poligraficznych. Zamówione wizytówki są tanie, miłe w dotyku i łatwo można po nich pisać długop...
Joanna
Drukarnia CreativePartner Sp. z o.o. posiada nowoczesny park maszynowy i dynamiczny zespół. Jestem bardzo zadowolona z ich usług. Profesjonaln...
Irena

Wielu użytkowników drukarek zadaje sobie pytania związane z tym, jak obniżyć koszty wydruku, szczególnie w firmie, gdzie drukarka jest używana praktycznie cały czas. Jak skutecznie obniżyć koszty wydruku w firmie? Przede wszystkim o kosztach eksploatacji urządzenia warto pomyśleć przed zakupem drukarki Rzeszów, dlatego nie decyduj się na pierwsze lepsze urządzenie, lecz porównaj kilka modeli i następnie sprawdź ceny przeznaczonych do nich materiałów eksploatacyjnych, a także wydajność tuszy lub tonerów, czyli ile stron dokumentów wydrukujemy na jednym kartridżu. W taki sposób można łatwo obliczyć koszty eksploatacji. Warto pamiętać, że nie zawsze tania w zakupie drukarka oznacza tanią eksploatację.

Zamienniki tuszy i tonerów
Jeżeli chcesz obniżyć koszty druku w firmie, warto pomyśleć o zakupie zamienników tuszy i tonerów kupując materiały eksploatacyjne do drukarek, ponieważ w większości przypadków oryginalne tusze i tonery potrafią nawet przekroczyć cenę urządzenia drukującego. Zdarza się, że zamienniki, dzięki swoim cennym właściwościom są znacznie wydajniejsze od oryginałów. Pamiętaj również, że uda Ci się więcej zaoszczędzić zamawiając większe ilości tuszy i tonerów, jednakże musisz je prawidłowo przechowywać, ponieważ nieprawidłowe przechowywanie tuszy i tonerów może doprowadzić do ich szybszego zniszczenia. Zapasowa ilość tonerów i tuszy uratuje nam życie w sytuacji, gdy podczas drukowania ważnych dokumentów skończą się materiały eksploatacyjne i w tym przypadku będzie je można dalej drukować bez niepotrzebnych przestojów.

Jak oszczędnie drukować?
Obniżenie kosztów wydruku w firmie może odbyć się na kilku poziomach. Jednym z rozwiązań, które pozwoli nam do tego doprowadzić, jest kontrolowanie, na jakim papierze drukujemy dokumenty. Jakość papieru powinna być dostosowywana bezpośrednio do rodzaju drukowanego dokumentu — tekstu czy grafiki, a może nawet zdjęcia. Przed drukowaniem dokumentu należy sprawdzić podgląd wydruku strony, dzięki czemu w razie pomyłek lub błędów będzie można szybko sformatować tekst. Jeżeli chcesz obniżyć koszty druku w firmie, możesz również zastanowić się nad dwustronnym wydrukiem dokumentów.

Najnowsze opinie o firmach: (0)

Podobne drukarnie

X Point
Żwirki i Wigury 8b/1, 81-393
Bądź pierwszy
w ocenie
Dimlab
Chwarznieńska 170 A/5, 81-380
Bądź pierwszy
w ocenie
DrTusz
Wyszyńskiego 2 lok. 75, 15-888
Bądź pierwszy
w ocenie
4Printers
Ujastek 11, 30-969
Bądź pierwszy
w ocenie
GREEN
Kazimierza Odnowiciela 2, 99-100
Bądź pierwszy
w ocenie
Colour Reactor
Okulickiego 18, 35-206
Bądź pierwszy
w ocenie
Multipol
Obrońców Modlina 1c, 30-733
Bądź pierwszy
w ocenie
Grafica
Mściwoja 7, 81-361
5/5 (2 opinie)
TON Print
Bagnista 25, 05-800 Warszawa
Bądź pierwszy
w ocenie
Drukarnia CreativePartner
Sikorskiego 91, 35-304
5/5 (6 opinii)

Jak prawidłowo podłączyć drukarkę do routera?
Nowe technologie to olbrzymie dobrodziejstwo dla współczes...
Jak obniżyć koszty druku w firmie?
Wielu użytkowników drukarek zadaje sobie pytania zwi...
Dzierżawa sprzętu biurowego krok po kroku
Dzierżawa sprzętu biurowego w ostatnich latach cieszy się...
Która drukarka jest mniej awaryjna laserowa czy atramentowa?
Wybór pomiędzy drukarką laserową, a drukarka atramentow...
Jakie artykuły biurowe są niezbędne w biurze?
Urządzona w ergonomiczny sposób przestrzeń biurowa będzi...
Fototapeta
Projektując wnętrze swojego domu, kiedy skorzystałeś z p...
Jakie artykuły biurowe są niezbędne w biurze?
Urządzona w ergonomiczny sposób przestrzeń biurowa będzi...
Drukarka bezprzewodowa
Jednym z najpopularniejszych wyborów ostatnich lat je...
Link building - jak robić go skutecznie?
W temacie pozycjonowania często porusza się kwestię link ...
Czym się różni toner od tuszu?
Drukarki są podstawowym elementem wyposażenia każdego biu...