Z Argonium zwiększysz efektywność swoich kampanii reklamowych prowadzonych w Internecie, dzięki czemu pozyskasz nowych klientów i zwiększysz swój zysk!
Czym jest konwersja? To oczekiwane zachowanie odbiorcy, czyli potencjalnego klienta w odpowiedzi na Twoją działalność. Każda firma będzie rozpatrywała tę kwestię w odmienny sposób. Dla jednej konwersja będzie zachodzić w momencie dokonania zakupu przez klienta, dla innej przy wypełnieniu formularza rejestracyjnego.
W Argonium wiemy jak zwiększyć Twoją konwersję
Konwersja, dla firm działających w Internecie jest najczęściej źródłem zarobku. Dzięki naszej ofercie będziesz mógł w efektywny sposób rozwijać swoją firmę i generować zyski. Oto co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Pozycjonowanie szerokie polega na ustaleniu długich fraz, składających się z wielu wyrazów, które mają na celu zwiększyć liczbę odwiedzin na stronie. Frazy te wyszukiwane są przez użytkowników, którzy potrzebują konkretnych produktów bądź usług. Pozycjonowanie szerokie może być odpowiedzialne nawet za 80% ruchu, pochodzącego z wyszukiwarki, dzięki czemu zwiększa się konwersja na stronie.
Pozycjonowanie szerokie przynosi wymierne efekty dla każdego typu stron www, zalecamy je jednak w szczególności dla sklepów internetowych. W ich przypadku frazy będą składały się z nazw produktów, ich właściwości bądź danych technicznych. Dzięki temu osoby zdecydowane na konkretny produkt zostaną przekierowane na Twoją witrynę. Ważne jest zatem, aby znajdowała się ona na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarki. Niezbędnym krokiem niezbędnym do tego, aby zaszedł wzrost konwersji jest optymalizacja strony. Wykonujemy dokładną analizę serwisu i poprawiamy błędy, jakie znajdują się w nim. Sprawdzamy i dostosowujemy także jej treść pod kątem SEO. Dbamy o to, aby każdy element był unikalny, zwłaszcza teksty zawierające słowa kluczowe. Dzięki temu kolejne działania promocyjne przyniosą oczekiwane efekty.
Pozycjonowanie lokalne ma na celu wypromowanie Twojej strony internetowej, aby mogła być na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania ze względu na daną lokalizację. W tym celu ustala się frazy powiązane bezpośrednio z obszarem, na którym działa Twoja firma bądź rynkiem docelowym. Użytkownicy mogą dzięki temu znaleźć produkty bądź usługi oferowane na terytorium danego miasta, dzielnicy lub województwa.
Duże znaczenie w pozycjonowaniu lokalnym ma również wizytówka Google Moja firma. Dzięki niej Twoja firma będzie widoczna na mapie Google. Wiele osób poszukując konkretnych ofert w pobliżu swojej lokalizacji właśnie w ten sposób sprawdza dostępne miejsca, badając jednocześnie odległość jaka dzieli ich od wyznaczonego punktu.
Podobnie jak w przypadku pozycjonowania szerokiego, pierwszym krokiem jaki wykonujemy jest optymalizacja strony.
Skuteczne wypozycjonowanie sklepu internetowego to jedna z najbardziej istotnych kwestii, jeżeli chcesz zdobyć liczne grono klientów i czerpać zyski. Branża e-commerce charakteryzuje się wysokim stopniem konkurencyjności, dlatego chcąc wyróżnić się spośród innych firm i zostać zauważonym pośród konkurencji musisz zainwestować w odpowiednie rozwiązania. Pozycjonowanie sklepu internetowego to jedno z najlepszych i najczęściej polecanych działań marketingowych, które ma na celu przyczynić się do wzrostu konwersji.
Sprawdź ofertę na https://www.argonium.pl/marketing-internetowy
Adres IP: **.***.**.111
Adres IP: **.***.**.111
Twój wpis został dodany i wkrótce pojawi się na stronie
Twoja opinia została dodana i wkrótce pojawi się na karcie przychodni