Zobacz również

Marketing szeptany dla klinik medycyny estetycznej - co to takiego?

Marketing szeptany dla klinik medycyny estetycznej - co to takiego?

Najnowsze opinie o firmach:

też byłem bardzo zadowolony po dwóch pierwszych zamówieniach. Wszystko super jednak 3ie zamówienie - naklejki to była już porażka. Konkretnie ...
~Jaro
Ja również jestem zdania, że takie działania powinny pozostać w rękach profesjonalistów.
Jurek
Super! Polecam ten sklep od dawna.
Nikodem
Bardzo miła obsługa i zawsze wysokiej jakości produkty.
Elżbieta
Serdecznie polecam tą firmę.
Ewa
Advert to drukarnia mająca swoją siedzibę w Katowicach. Jako jedyna była w stanie zrealizować druk w dodatku za bardzo niską cenę. Dodatkowo ...
Kazek
czy realizujecie druk wielonakladowy?
~dem231
swietna jakosc wydruku i terminowosc oddawania zlecen!
~sara
Doskonałe zamienniki tonerów, w niskich cenach.
Katarzyna
ulotki dotarly na czas:)))
~grazyna56

Zabiegi medycyny estetycznej zyskują coraz większą popularność. Niegdyś podejście do nich było dość sceptyczne. Kojarzone były one głównie z ingerencjami chirurgicznymi dotyczącymi powiększania czy korekt. Wraz z rozwojem medycyny oraz technologii, znacząco rozszerzyła się oferta zabiegów z zakresu medycyny estetycznej. Co za tym idzie, powstaje coraz więcej klinik, specjalizuje się coraz większe grono lekarzy i wzrasta konkurencyjność. Skutkiem tego może być trudność w budowaniu renomy ośrodka a także brak pacjentów w poczekalniach. Jako że działalność medyczna określona jest w Kodeksie Etyki Lekarskiej, w przypadku klinik medycyny estetycznej nie można zastosować zwykłych strategii reklamowych.

Czym więc mogą wspomagać się placówki medyczne? W jaki sposób informować i zakresie oferowanych przez siebie usług?
Uchwała Naczelnej Rady Lekarskiej jasno określa, co jest zabronione w przypadku promocji usług medycznych. Ogólny przekaz mówi o tym, że treści umieszczane na stronach czy profilach placówek medycznych nie mogą nosić znamion tekstów reklamowych. Wszystkie informacje dostępne dla pacjentów w mediach społecznościowych muszą być komunikatami czysto informującymi. Nie mogą nakłaniać do skorzystania z oferty, ani obiecywać konkretnych rezultatów zabiegów.
Zakazane jest także obiecywanie nie wystąpienia niepożądanych efektów zabiegów. Dobra informacja jest taka, że obostrzenia znajdujące się w uchwale dotyczą jedynie samych treści i nie odnoszą się do miejsc, w których mogą się pojawiać. Dlatego też posty dotyczące klinik pojawiają się w serwisach społecznościowych czy na forach i tematycznych grupach dyskusyjnych. Wszędzie tam, gdzie internauci mogą dzielić się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami.
Aby dotrzeć do znacznie większej grupy docelowej, stosuje się marketing szeptany. W celu uzyskania fachowej pomocy w tym zakresie, warto skorzystać z pomocy specjalistów. Bo trzeba mieć na uwadze, że nieudolnie prowadzone działania w internecie mogą być niezgodne z Kodeksem Etyki Lekarskiej, przez co narażą na większe straty.
Znajdująca się w Rzeszowie Agencja Interaktywna Argonium z pewnością zaskoczy Cię wachlarzem usług. Firma specjalizuje się w kreowaniu skutecznych kampanii reklamowych, w tym marketingu szeptanym przeznaczonym dla klinik medycyny estetycznej.

Tym, co w dużej mierze skłania pacjentów do skorzystania z usług danej placówki medycznej, są opinie innych pacjentów. Dlatego też w przypadku klinik medycyny estetycznej na jej sukces składają się praktyki medyczne, a także pozytywne rekomendacje. Skuteczne jest tu przede wszystkim naturalne zachęcanie pacjentów do dzielenia się swoimi doświadczeniami ze współpracy z klinikami.

Marketing szeptany medyczny polega na zachęcaniu użytkowników grup dyskusyjnych do wymiany opinii. W przypadku pojawiania się pozytywnych rekomendacji, dobrą praktyką jest podziękowanie. Dzięki temu uczestnicy dyskusji zobaczą w Tobie profesjonalistę, któremu zależy na dobru pacjentów. Niestety, mogą się też zdarzyć niepochlebne opinie. W takich przypadkach nie należy wdawać się w niepotrzebne dyskusje. Dobrym posunięciem będzie za to umieszczenie przeprosin, przez co w ich oczach staniesz się specjalistą, który nie traktuje pacjentów z góry i raczej nie zniechęcisz potencjalnych pacjentów do skorzystania z Twoich usług.

Dobrym krokiem w promocji kliniki medycyny estetycznej jest skorzystanie z różnych dostępnych systemów, np. mailingu. Pozwala to na wysłanie wiadomości z podziękowaniem za wizytę oraz prośbę o wystawienie opinii. Dodatkowo, system ten może wysyłać powiadomienia, przypominające o zbliżającej się dacie wizyty u specjalisty. Należy jednak mieć na uwadze, aby treści znajdujące się w mailach miały charakter czysto informacyjny, a nie reklamowy.

Konkurencja w branży medycznej jest duża. Do potencjalnych pacjentów nie docierają (bo nie mogą) żadne reklamy. Wybór konkretnego specjalisty poprzedzony może być jedynie przejrzeniem oferty oraz zapoznaniem się z opiniami pacjentów. Warto zadbać o dobry wizerunek, aby utrzymać swoją renomę i oferować wysokiej jakości usługi. Sprawdź, w jaki sposób może Ci pomóc agencja interaktywna Argonium.

Najnowsze opinie o firmach: (1)
Alicja

09.09.2021

Rynek medycyny estetycznej, cechuje się ogromną konkurencją, dlatego ta usługa cieszy się tak dużą popularnością.

Adres IP: **.***.**.111

Podobne drukarnie

Centrum Papieru
Wolska 2c, 30-663
Bądź pierwszy
w ocenie
Papillon drukarnia
Obrońców Modlina 9, 30-733
5/5 (3 opinie)
Zakład poligraficzny PULS
Słowackiego 22a, 05-816 Warszawa
5/5 (1 opinia)
DrTusz
Wyszyńskiego 2 lok. 75, 15-888
Bądź pierwszy
w ocenie
Drukarnia Advert
Krakowska 21, 41-503
5/5 (7 opinii)
TON Print
Bagnista 25, 05-800 Warszawa
Bądź pierwszy
w ocenie
KiArt
,
Bądź pierwszy
w ocenie
Agitor
Aleja Pierwsza 2/6, Warszawa
Bądź pierwszy
w ocenie
Pracownia reklamy AD
Myśliwska 68, 30-718
Bądź pierwszy
w ocenie
Goblin Studio
Niepokólczyckiego 1, 30-660
Bądź pierwszy
w ocenie

Jak prawidłowo podłączyć drukarkę do routera?
Nowe technologie to olbrzymie dobrodziejstwo dla współczes...
Jak obniżyć koszty druku w firmie?
Wielu użytkowników drukarek zadaje sobie pytania zwi...
Dzierżawa sprzętu biurowego krok po kroku
Dzierżawa sprzętu biurowego w ostatnich latach cieszy się...
Która drukarka jest mniej awaryjna laserowa czy atramentowa?
Wybór pomiędzy drukarką laserową, a drukarka atramentow...
Jakie artykuły biurowe są niezbędne w biurze?
Urządzona w ergonomiczny sposób przestrzeń biurowa będzi...
Wirtualne konferencje dla lekarzy
Wirtualne konferencje dla lekarzy cieszą się coraz większ...
Która drukarka jest mniej awaryjna laserowa czy atramentowa?
Wybór pomiędzy drukarką laserową, a drukarka atramentow...
Dzierżawa sprzętu biurowego krok po kroku
Leasing drukarek to usługa, która zyskuje coraz większą ...
Techniki druku naklejek
Wśród szerokiego zakresu rozlicznych usług, jakie o...
Drukarka bezprzewodowa
Jednym z najpopularniejszych wyborów ostatnich lat je...