Zobacz również

Marketing szeptany dla klinik medycyny estetycznej - co to takiego?

Marketing szeptany dla klinik medycyny estetycznej - co to takiego?

Najnowsze opinie o firmach:

Firma DMD Tonery sprawdziła mi się już kilka lat temu i do dzisiaj często korzystam z jej usług.
Ilona
Znają się na swojej robocie.
~Zadowolony
czy realizujecie druk wielonakladowy?
~dem231
Leasing drukarki na bardzo dobrych dla mnie warunkach. Opłaca się.
Kamila
Korzystam z usług firmy OpenPrint już nasty raz. Zawsze kontakt z przedstawicielem jest wzorowy, skrupulatnie sprawdzane projekty graficzne, p...
~Wojtek
Sklep doskonale dba o klienta. Przesyłka dostarczona bardzo szybko. Zamienniki tonerów są rewelacyjnej jakości w niskiej cenie.
Michał
Profesjonalne i elastyczne podejście do klienta. Whiteberg nie boi się wyzwań.
Filip Nóżko
Tonery DMD są jedne z najlepszych na rynku.
Wiktoria
W naszej firmie od dawna korzystamy z takiego rozwiązania, jakim jest dzierżawa sprzętu biurowego.
Bogdan
Wydrukowali mi bardzo fajne plakaty, polecam
~Robert

Zabiegi medycyny estetycznej zyskują coraz większą popularność. Niegdyś podejście do nich było dość sceptyczne. Kojarzone były one głównie z ingerencjami chirurgicznymi dotyczącymi powiększania czy korekt. Wraz z rozwojem medycyny oraz technologii, znacząco rozszerzyła się oferta zabiegów z zakresu medycyny estetycznej. Co za tym idzie, powstaje coraz więcej klinik, specjalizuje się coraz większe grono lekarzy i wzrasta konkurencyjność. Skutkiem tego może być trudność w budowaniu renomy ośrodka a także brak pacjentów w poczekalniach. Jako że działalność medyczna określona jest w Kodeksie Etyki Lekarskiej, w przypadku klinik medycyny estetycznej nie można zastosować zwykłych strategii reklamowych.

Czym więc mogą wspomagać się placówki medyczne? W jaki sposób informować i zakresie oferowanych przez siebie usług?
Uchwała Naczelnej Rady Lekarskiej jasno określa, co jest zabronione w przypadku promocji usług medycznych. Ogólny przekaz mówi o tym, że treści umieszczane na stronach czy profilach placówek medycznych nie mogą nosić znamion tekstów reklamowych. Wszystkie informacje dostępne dla pacjentów w mediach społecznościowych muszą być komunikatami czysto informującymi. Nie mogą nakłaniać do skorzystania z oferty, ani obiecywać konkretnych rezultatów zabiegów.
Zakazane jest także obiecywanie nie wystąpienia niepożądanych efektów zabiegów. Dobra informacja jest taka, że obostrzenia znajdujące się w uchwale dotyczą jedynie samych treści i nie odnoszą się do miejsc, w których mogą się pojawiać. Dlatego też posty dotyczące klinik pojawiają się w serwisach społecznościowych czy na forach i tematycznych grupach dyskusyjnych. Wszędzie tam, gdzie internauci mogą dzielić się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami.
Aby dotrzeć do znacznie większej grupy docelowej, stosuje się marketing szeptany. W celu uzyskania fachowej pomocy w tym zakresie, warto skorzystać z pomocy specjalistów. Bo trzeba mieć na uwadze, że nieudolnie prowadzone działania w internecie mogą być niezgodne z Kodeksem Etyki Lekarskiej, przez co narażą na większe straty.
Znajdująca się w Rzeszowie Agencja Interaktywna Argonium z pewnością zaskoczy Cię wachlarzem usług. Firma specjalizuje się w kreowaniu skutecznych kampanii reklamowych, w tym marketingu szeptanym przeznaczonym dla klinik medycyny estetycznej.

Tym, co w dużej mierze skłania pacjentów do skorzystania z usług danej placówki medycznej, są opinie innych pacjentów. Dlatego też w przypadku klinik medycyny estetycznej na jej sukces składają się praktyki medyczne, a także pozytywne rekomendacje. Skuteczne jest tu przede wszystkim naturalne zachęcanie pacjentów do dzielenia się swoimi doświadczeniami ze współpracy z klinikami.

Marketing szeptany medyczny polega na zachęcaniu użytkowników grup dyskusyjnych do wymiany opinii. W przypadku pojawiania się pozytywnych rekomendacji, dobrą praktyką jest podziękowanie. Dzięki temu uczestnicy dyskusji zobaczą w Tobie profesjonalistę, któremu zależy na dobru pacjentów. Niestety, mogą się też zdarzyć niepochlebne opinie. W takich przypadkach nie należy wdawać się w niepotrzebne dyskusje. Dobrym posunięciem będzie za to umieszczenie przeprosin, przez co w ich oczach staniesz się specjalistą, który nie traktuje pacjentów z góry i raczej nie zniechęcisz potencjalnych pacjentów do skorzystania z Twoich usług.

Dobrym krokiem w promocji kliniki medycyny estetycznej jest skorzystanie z różnych dostępnych systemów, np. mailingu. Pozwala to na wysłanie wiadomości z podziękowaniem za wizytę oraz prośbę o wystawienie opinii. Dodatkowo, system ten może wysyłać powiadomienia, przypominające o zbliżającej się dacie wizyty u specjalisty. Należy jednak mieć na uwadze, aby treści znajdujące się w mailach miały charakter czysto informacyjny, a nie reklamowy.

Konkurencja w branży medycznej jest duża. Do potencjalnych pacjentów nie docierają (bo nie mogą) żadne reklamy. Wybór konkretnego specjalisty poprzedzony może być jedynie przejrzeniem oferty oraz zapoznaniem się z opiniami pacjentów. Warto zadbać o dobry wizerunek, aby utrzymać swoją renomę i oferować wysokiej jakości usługi. Sprawdź, w jaki sposób może Ci pomóc agencja interaktywna Argonium.

Najnowsze opinie o firmach: (1)
Alicja

09.09.2021

Rynek medycyny estetycznej, cechuje się ogromną konkurencją, dlatego ta usługa cieszy się tak dużą popularnością.

Adres IP: **.***.**.111

Podobne drukarnie

Rafcom
Wojewódzka 31, 40-026
Bądź pierwszy
w ocenie
Grafica
Mściwoja 7, 81-361
5/5 (2 opinie)
Copy Druk
św. Filipa 8/1, 31-150
Bądź pierwszy
w ocenie
Balicka 100, 30-149
Bądź pierwszy
w ocenie
DUX Sp. z o.o.
Waryńskiego 10, 00-631
5/5 (1 opinia)
Multipol
Obrońców Modlina 1c, 30-733
Bądź pierwszy
w ocenie
Dimlab
Chwarznieńska 170 A/5, 81-380
Bądź pierwszy
w ocenie
Drukarniawarszawa.pl
,
Bądź pierwszy
w ocenie
Multidruk
Boya-Żeleńskiego 23, 35-105
5/5 (1 opinia)
Justprint
Plac Grunwaldzki 8-10/31, 40-127
5/5 (3 opinie)

Tonery oryginalne vs. zamienniki: Które warto wybrać?
Jednym z nieuniknionych kosztów użytkowania drukarki...
Podstawy tonerów do drukarek: Jak działają i dlaczego są ważne?
Producent tonerów to kluczowy element w dziedzinie udoskona...
Najlepsze praktyki w pozycjonowaniu lokalnym dla małych przedsiębiorstw w Rzeszowie
Pozycjonowanie lokalne to niezwykle ważny aspekt strategii ...
Jak optymalizować stronę internetową pod kątem lokalnego SEO w Rzeszowie
W dzisiejszych czasach większość przedsiębiorstw zdaje s...
Podstawy Pozycjonowania Lokalnego dla Firm w Rzeszowie - kluczowe zagadnienie dla rozwoju biznesu online
W dobie cyfrowej transformacji, internet stał się gł&oacu...
Drukowanie w kolorze vs drukowanie monochromatyczne
W dzisiejszym świecie, kiedy drukarki odgrywają kluczową ...
Gdzie naprawić drukarkę w Tarnowie?
W dzisiejszych czasach niemal każdy człowiek jest posiadac...
Plakaty,etykiety z logo firmy jako forma reklamy
Funkcjonowanie na rynku nie obejdzie się dziś bez profesjo...
Rodzaje druku w drukarni
Pośród rozmaitych rodzajów występujących dz...
Zalety i możliwości drukowania dokumentów do pliku
Drukowanie dokumentów do pliku PDF to funkcja bardzo przyda...