Zobacz również

Marketing szeptany dla klinik medycyny estetycznej - co to takiego?

Marketing szeptany dla klinik medycyny estetycznej - co to takiego?

Najnowsze opinie o firmach:

Sklep doskonale dba o klienta. Przesyłka dostarczona bardzo szybko. Zamienniki tonerów są rewelacyjnej jakości w niskiej cenie.
Michał
Wydrukowali mi bardzo fajne plakaty, polecam
~Robert
Konkurencyjne ceny, tonery bardzo dobrze sprawują się w moim biurze. Polecam.
Urszula
Mam bardzo dobrą opinię na temat tej firmy. Świetnie dba o asortyment swojego sklepu i zawsze dostaję tutaj mój tusz.
Magdalena
Polecam. Świetna jakość druku, obsługa klienta na najwyższym poziomie. Współpracowaliśmy kilka razy i jesteśmy w firmie zadowoleni. Będziemy w...
Artur
Duży asortyment, kupuję tam niezbędne rzeczy do biura. Niskie ceny oraz wysoka jakość.
Mirek
To firma , która zajmuje się wyłudzaniem pieniędzy - tragedia , nie ma z kim nawet porozmawiać żądają własnego projektu a potem go odsyłają ja...
~klient
Każdemu polecam tą firmę, miła obsługa w sklepie firmowym, duży wybór tonerów i tuszy.
Basia
Polecam wszystkim, wszystko szybko i w dobrej cenie
~Sebastian
Bardzo miła obsługa i zawsze wysokiej jakości produkty.
Elżbieta

Zabiegi medycyny estetycznej zyskują coraz większą popularność. Niegdyś podejście do nich było dość sceptyczne. Kojarzone były one głównie z ingerencjami chirurgicznymi dotyczącymi powiększania czy korekt. Wraz z rozwojem medycyny oraz technologii, znacząco rozszerzyła się oferta zabiegów z zakresu medycyny estetycznej. Co za tym idzie, powstaje coraz więcej klinik, specjalizuje się coraz większe grono lekarzy i wzrasta konkurencyjność. Skutkiem tego może być trudność w budowaniu renomy ośrodka a także brak pacjentów w poczekalniach. Jako że działalność medyczna określona jest w Kodeksie Etyki Lekarskiej, w przypadku klinik medycyny estetycznej nie można zastosować zwykłych strategii reklamowych.

Czym więc mogą wspomagać się placówki medyczne? W jaki sposób informować i zakresie oferowanych przez siebie usług?
Uchwała Naczelnej Rady Lekarskiej jasno określa, co jest zabronione w przypadku promocji usług medycznych. Ogólny przekaz mówi o tym, że treści umieszczane na stronach czy profilach placówek medycznych nie mogą nosić znamion tekstów reklamowych. Wszystkie informacje dostępne dla pacjentów w mediach społecznościowych muszą być komunikatami czysto informującymi. Nie mogą nakłaniać do skorzystania z oferty, ani obiecywać konkretnych rezultatów zabiegów.
Zakazane jest także obiecywanie nie wystąpienia niepożądanych efektów zabiegów. Dobra informacja jest taka, że obostrzenia znajdujące się w uchwale dotyczą jedynie samych treści i nie odnoszą się do miejsc, w których mogą się pojawiać. Dlatego też posty dotyczące klinik pojawiają się w serwisach społecznościowych czy na forach i tematycznych grupach dyskusyjnych. Wszędzie tam, gdzie internauci mogą dzielić się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami.
Aby dotrzeć do znacznie większej grupy docelowej, stosuje się marketing szeptany. W celu uzyskania fachowej pomocy w tym zakresie, warto skorzystać z pomocy specjalistów. Bo trzeba mieć na uwadze, że nieudolnie prowadzone działania w internecie mogą być niezgodne z Kodeksem Etyki Lekarskiej, przez co narażą na większe straty.
Znajdująca się w Rzeszowie Agencja Interaktywna Argonium z pewnością zaskoczy Cię wachlarzem usług. Firma specjalizuje się w kreowaniu skutecznych kampanii reklamowych, w tym marketingu szeptanym przeznaczonym dla klinik medycyny estetycznej.

Tym, co w dużej mierze skłania pacjentów do skorzystania z usług danej placówki medycznej, są opinie innych pacjentów. Dlatego też w przypadku klinik medycyny estetycznej na jej sukces składają się praktyki medyczne, a także pozytywne rekomendacje. Skuteczne jest tu przede wszystkim naturalne zachęcanie pacjentów do dzielenia się swoimi doświadczeniami ze współpracy z klinikami.

Marketing szeptany medyczny polega na zachęcaniu użytkowników grup dyskusyjnych do wymiany opinii. W przypadku pojawiania się pozytywnych rekomendacji, dobrą praktyką jest podziękowanie. Dzięki temu uczestnicy dyskusji zobaczą w Tobie profesjonalistę, któremu zależy na dobru pacjentów. Niestety, mogą się też zdarzyć niepochlebne opinie. W takich przypadkach nie należy wdawać się w niepotrzebne dyskusje. Dobrym posunięciem będzie za to umieszczenie przeprosin, przez co w ich oczach staniesz się specjalistą, który nie traktuje pacjentów z góry i raczej nie zniechęcisz potencjalnych pacjentów do skorzystania z Twoich usług.

Dobrym krokiem w promocji kliniki medycyny estetycznej jest skorzystanie z różnych dostępnych systemów, np. mailingu. Pozwala to na wysłanie wiadomości z podziękowaniem za wizytę oraz prośbę o wystawienie opinii. Dodatkowo, system ten może wysyłać powiadomienia, przypominające o zbliżającej się dacie wizyty u specjalisty. Należy jednak mieć na uwadze, aby treści znajdujące się w mailach miały charakter czysto informacyjny, a nie reklamowy.

Konkurencja w branży medycznej jest duża. Do potencjalnych pacjentów nie docierają (bo nie mogą) żadne reklamy. Wybór konkretnego specjalisty poprzedzony może być jedynie przejrzeniem oferty oraz zapoznaniem się z opiniami pacjentów. Warto zadbać o dobry wizerunek, aby utrzymać swoją renomę i oferować wysokiej jakości usługi. Sprawdź, w jaki sposób może Ci pomóc agencja interaktywna Argonium.

Najnowsze opinie o firmach: (1)
Alicja

09.09.2021

Rynek medycyny estetycznej, cechuje się ogromną konkurencją, dlatego ta usługa cieszy się tak dużą popularnością.

Adres IP: **.***.**.111

Podobne drukarnie

DUX Sp. z o.o.
Waryńskiego 10, 00-631
5/5 (1 opinia)
Justprint
Plac Grunwaldzki 8-10/31, 40-127
5/5 (3 opinie)
Colour Reactor
Okulickiego 18, 35-206
Bądź pierwszy
w ocenie
NANA
Pilotów 23, 31-462
Bądź pierwszy
w ocenie
Drukarniawarszawa.pl
,
Bądź pierwszy
w ocenie
DUO SYSTEM
Jana Skrzyneckiego 3, 04-563
5/5 (1 opinia)
PRINT4YOU
Oliwska 5d/5, 03-316
Bądź pierwszy
w ocenie
JMG Tonery i tusze
3-go Maja 11, 37-100
Bądź pierwszy
w ocenie
Drukarnia CreativePartner
Sikorskiego 91, 35-304
5/5 (6 opinii)
Rafcom
Wojewódzka 31, 40-026
Bądź pierwszy
w ocenie

Jak obniżyć koszty druku w firmie?
Wielu użytkowników drukarek zadaje sobie pytania zwi...
Dzierżawa sprzętu biurowego krok po kroku
Dzierżawa sprzętu biurowego w ostatnich latach cieszy się...
Która drukarka jest mniej awaryjna laserowa czy atramentowa?
Wybór pomiędzy drukarką laserową, a drukarka atramentow...
Jakie artykuły biurowe są niezbędne w biurze?
Urządzona w ergonomiczny sposób przestrzeń biurowa będzi...
Tonery do biura: zamienniki czy oryginalne?
Zakup drukarki do biura jest sporą inwestycją, przed któr...
Druk wklęsły
Druk wklęsły jest jednym z rodzajów druku, znajdujący si...
Tonery do biura: zamienniki czy oryginalne?
Zakup drukarki do biura jest sporą inwestycją, przed któr...
Dzierżawa sprzętu biurowego krok po kroku
Dzierżawa sprzętu biurowego w ostatnich latach cieszy się...
Introligatornia - czym się zajmuje
Introligatornia to często niedoceniane miejsce, które odgr...
Druk offsetowy i inne rodzaje druku płaskiego
Druk offsetowy to jeden z podstawowych rodzajów druku...