Tonery do biura: zamienniki czy oryginalne?

Tonery do biura: zamienniki czy oryginalne?

Zakup drukarki do biura jest sporą inwestycją, przed którą warto zastanowić się nad kilkoma sprawami. Przede wszystkim konieczny jest wybór odpowiedniej drukarki, a więc drukarki atramentowej lub drukarki laserowej. Oczywiście w przypadku drukarki do biura niezwykle ważna jest jej wydajność, szybkość drukowanych materiałów, jak również dostępność oraz koszt materiałów eksploatacyjnych, które są potrzebne w późniejszym użytkowaniu drukarki. Jako że sam zakup drukarki jest dość drogą inwestycją, większość firm dąży do tego, aby koszty jej eksploatacji uległy zmniejszeniu, a nie dodatkowemu zwiększeniu. Przed wyborem drukarki należy sprawdzić, jaka jest dostępność oryginalnych tonerów lub zamienników.

 

W jakiej drukarce używany jest toner?

Toner to kaseta, która jest wypełniona specjalnym proszkiem, dzięki któremu na papierze powstaje druk. Tonery stosowane są w drukarkach laserowych, natomiast tusze przeznaczone są do drukarek atramentowych. Zaletą drukarki laserowej jest szybkość wydruku, jego wysoka jakość, a nawet wodoodporność. Drukarka laserowa w biurach jest często używana do drukowania ogromnej liczby dokumentów, dlatego należy zdawać sobie sprawę, że wcześniej czy później toner się skończy i trzeba będzie wybrać oryginalny materiał eksploatacyjny lub zdecydować się na zamiennik https://dmd-biuro.pl/tonery/tonery-dmd/toner-do-hp-p1102-hp-m1132-zamiennik-ce285a-dmd-85a-273320.html.

 

Toner regenerowany, a może zamiennik?

Jeżeli nie jesteś zainteresowany kupowaniem oryginalnego tonera, ciekawym rozwiązaniem jest ponowne napełnienie tonera, a więc jego regeneracja https://www.dmd-tonery.pl/oferta/tonery-regenerowane-dmd. Wykorzystywanie w drukarkach laserowych tonerów regenerowanych jest rozwiązaniem, które coraz bardziej zyskuje na popularności. W przypadku regeneracji tonera trzeba mieć na uwadze, że to rozwiązanie może doprowadzić do szybkiego zniszczenia kasety, co może odbić się na spadku jakości druku, a nawet na awarii drukarki. Drugim rozwiązaniem jest zakup gotowego zamiennika tonera, który zazwyczaj jest o połowę tańszy od oryginalnego tonera, a wcale nie charakteryzuje się zmniejszoną jakością druku. Zamiennik tonera do przestrzeni biura jest dobrym rozwiązaniem, ponieważ zauważymy zyskanie oszczędności, a także zmaleją koszty eksploatacji drukarki laserowej.

Najnowsze opinie o firmach: (1)
Janusz
W naszym biurze od dawna używamy zamienników, są dużo tańsze w zakupie i nie mają w ogóle wpływu na jakość wydruku.

Podobne drukarnie

Ocena: 5/5 (6 opinii)
Ocena: 5/5 (1 opinia)
Ocena: 5/5 (1 opinia)
Bądź pierwszy
w ocenie
Bądź pierwszy
w ocenie
Ocena: 5/5 (2 opinie)

Z Argonium zwiększysz efektywność swoich kampan...
Wśród szerokiego zakresu rozlicznych usłu...
Jednym z rodzajów drukarskich okazuje się ...
Drukarka laserowa to profesjonalny sprzęt do druk...
Dzięki wyrokowi Europejskiego Trybunału Sprawied...
Jednym z najpopularniejszych wyborów ostatn...