Odpowiednio wykonana ulotka jest jedną z podstaw skutecznej reklamy. Jej wybór jest bardzo duży. W zależności od celu oraz grupy odbiorców należy dostosować grafikę, która będzie zawierała przekaz dla konkretnej grupy osób. Jednak oprócz kolorystyki oraz konkretnych znaków graficznych, ważny jest również format, czy też rodzaj papieru, a także czy i jak będzie ona składana.
Wyróżnić można ulotki eventowe, które dostajesz podczas różnych spotkań czy akcji promocyjnych. Są również ulotki reklamowe, gdzie głównym celem jest zachęcenie potencjalnych klientów do kupna właśnie ich produktu. Pocztówki natomiast to ulotki wysyłane do klienta, które mają na celu podtrzymać wieź między klientem a firmą. Jeszcze innym rodzajem ulotki są zaproszenia. Mogą one być dostarczane osobiście lub wysyłane pocztą, zachęcające na udział w danym wydarzeniu.
Twój wpis został dodany i wkrótce pojawi się na stronie
Twoja opinia została dodana i wkrótce pojawi się na karcie przychodni